Suradnje
Klasja Habjan hrvatska je ilustratorica, grafička dizajnerica i spisateljica.
Svojim specifičnim apstraktnim stilom Klasja je izradila 54 jedinstvene ilustracije koje je Leš pretvorio u tetovaže.
'Drago mi je da su ilustracije zaživjele kao tetovaže, da se šeću gradovima i da ih mogu sresti i prepoznati, čak i ako ne poznajem ljude koji ih nose. Iznenadio me broj upita i pozitivnih reakcija, pa se nadam da ćemo skoro ponoviti suradnju, možda sa serijom tanjih crteža koje upravo razvijam.' - Klasja
'Bilo je pravo osvježenje tetovirati linijama koje se dosta razlikuju od onih koje inače koristim. Morao sam manje razmišljati o sjenama i točkanju, a više o tome kako savršeno zacrniti kožu bez stvaranja podljeva. Stavio sam se u kožu druge umjetnice zbog čega i njih i sebe više cijenim. Divan je osjećaj vidjeti kako ljudi koji vole Klasju i njezin stil konačno dobivaju njezin rad na svojoj koži. Upravo zato smo i pokrenuli suradnju ove vrste i veselimo se svim sličnim suradnjama u budućnosti. - Leš
TTR x Klasja event se održao u siječnju 2023. u Tattoorroomu, a 22 različite Klasjine ilustracije pretočene su u tetovaže:
https://www.instagram.com/p/CnRVVqNszCw/
Ovaj događaj bio je samo početak mnogih sličnih događaja u budućnosti. Želimo se povezati i također biti mjesto povezivanja za druge mlade umjetnike. Naš cilj je stvoriti podržavajuću i uspješnu lokalnu umjetničku zajednicu, osigurati siguran i inspirativan prostor i omogućiti mladim ljudima da se uključe u umjetničke aktivnosti, podrže scenu i stvaraju više umjetnosti.
U sklopu Klasjine izložbe Zapetljani (HUIU, Pula - 22.6. do 12.7.) u nedjelju 25.6. održana je druga kolaboracija između Leša i Klasje.
Ovoga puta, samo tetoviranje odvijalo se u galeriji u okruženju Klasjinih radova što je ovaj događaj učinilo nešto posebnijim i zanimljivijim.
Bilo je predviđeno 10 mjesta za tetoviranje, no zbog velikog interesa tijekom dana Leš je istetovirao 14 Klasjninih dizajneva.
Povodom povratka Forum tenisica u ponudi, Adidas Originals pokrenuo je kampanju posvećenu inspiraciji. Forumice su oduvijek predstavljale budućnost, svježinu i novinu duboko ukorijenjene u prošlosti, stoga su fokus domaće kampanje mladi ljudi unutar Hrvatske kojima je pronalazak inspiracije veliki dio svakodnevnice.
Dio ove kampanje bio je i Tattoorroom, a u videu možete otkriti kako smo odgovorili na pitanje Odakle dolazi inspiracija za ono čime se bavite?
Globalna kampanja Make it Count brenda Jack Daniel's fokusira se na promjenu u našim životima u trenutku kada odlučimo živjeti hrabro i samo uživati - slično kao što je Jack činio tijekom svog života. Kao globalni brend koji je htio ojačati svoj status ikone, došlo je vrijeme da Jack Daniel’s pokaže svoj jedinstveni pogled na svijet. U sklopu ove kampanje, Tattoorroom je dao doprinos kreiranjem 7 jedinstvenih dizajna/tetovaža koji su bili glavna nagrada u natječaju Make it Count.
Naš glavni zadatak bio je stvoriti 7 jedinstvenih dizajna tetovaža, od kojih svaki predstavlja jednu temu - 7 različitih Jack Daniel's filozofija.
Svaki je natjecatelj odabrao jednu filozofiju koja ga najbolje opisuje. Osoba koja je imala najuvjerljiviju priču osvojila je tetovažu. Žiri, uključujući i nas, odabrao je 7 pobjednika koje je Leš nedugo zatim tetovirao.
Cijeli intervju možete pročitati ovdje.
Pulska umjetnica Karolina Bumbak, poznatija pod nazivom GVG ceramics, uveseljava sve ljubitelje dizajna svojim umjetničkim djelima od keramike prepoznatljivog stila inspiriranog 60ima.
Na prvi pogled ova suradnja možda djeluje nespojivo, ali kombiniranje umjetnosti izrade keramike s našim prepoznatljivim motivima rezultiralo je komadima u kojima smo svi naučili uživati - šalica kojom počinje čaroban jutarnji ritual ispijanja kave.
Linije, obline i teksture dio su naše kože jednako kao što oblikuju ovu kolekciju.
Leš je kreirao prepoznatljiv biljni dizajn koji je svoje mjesto našao na unutarnjem dnu crne šalice. To je rezultiralo jednostavnim, ali bezvremenskim komadom keramike. Karolina je ručno izradila i oslikala svaku šalicu za kolekciju TTR x GVG.
Šalice su bile dostupne na tattoorroom.hr webshopu, no zbog velike potražnje vrlo su brzo rasprodane. Šalice su otputovale prema Japanu, Njemačkoj, SAD-a, Austriji, Južnoj Koreji, Australiji, Italiji, Poljskoj, Nizozemskoj, Francuskoj, Velikoj Britaniji i dijelovima Hrvatske. Ne možemo biti sretniji zbog tako velike međunarodne podrške ovoj suradnji.
Video našeg posjeta Karolininom studiju u Puli možete pogledati ovdje.